capçalera-memoria

THINK redissenya i implementa la identitat gràfica d’Althaia

Uns mesos enrera Althaia contactà amb nosaltres amb l’objectiu de treballar la seva identitat gràfica, ja que després d’un creixement important en els últims anys, aquesta havia quedat obsoleta i no existia un manual normatiu que establís un criteri a seguir. Una vegada concretat l’encàrrec, va començar una tasca ingent per tal de desenvolupar i normativitzar la seva imatge, un projecte que ha necessitat gairebé un any de feina i que finalment s’ha materialitzat en un manual de 140 pàgines i amb més de 100 originals per a reproducció de tots els suports desenvolupats.

Llegir més
busmanresa_presentacio

THINK dissenya la nova imatge gràfica de Bus Manresa

El passat 11 de novembre va tenir lloc la presentació de la nova imatge dels busos urbans de Manresa a la plaça Sant Domènec, amb la presència d´un dels busos de flota que opera a Manresa i una furgoneta elèctrica de servei de l´empresa Manresa Bus. L´acte va anar a càrrec del regidor de Mobilitat de l´Ajuntament de Manresa, Ramon Bacardit; dels representants de l´estudi de disseny THINK, Marc Vilaplana i David Calvet; del gerent de Manresa Bus, Francisco Ledesma; del director de Planificació del grup Sagalés -empresa que gestiona el servei-, Antonio Linde; i de la tècnica de Mobilitat de l´Ajuntament de Manresa, Queralt Torres.

Llegir més

Making of “Un Nadal ple de Somriures”

Quan el Teatre Kursaal i Mútua Manresana ens van convidar a participar en una campanya de Nadal dirigida, principalment, a un públic infantil, de seguida vam tenir clar que incorporar la realitat augmentada en una acció d’aquest tipus era quelcom més que interessant, ja que a banda d’aportar un efecte de novetat, el públic participant podria participar de tota l’acció i posterior concurs amb el sol ús del seu telèfon mòbil, simplificant així el procés d’enviament i recepció de dades i les posteriors accions en xarxes socials.

Llegir més

Museus i realitat augmentada

La Realitat Augmentada (AR) és un tema candent dins la comunitat museística. És una paraula de moda usada amb freqüència en conferències i sales de reunions, àmpliament discutida, però mai acabada d’entendre. Malgrat tot, des del debat inicial, diversos museus han abordat el repte de crear aplicacions de RA que proporcionen valor als visitants del museu.

Llegir més

El potencial de la realitat augmentada en el nostre dia a dia

Podriem pensar que la realitat augmentada és el camí del futur, però en realitat, té les seves arrels al segle XX. Morton Heilig, el “pare de la realitat virtual”, va patentar l’estimulador Sensorama -que ell va batejar com un “teatre de l’experiència”- el 28 d’agost de 1962. Amb el temps, la idea d’utilitzar la tecnologia per crear una capa virtual sobre el món real s’ha afinat i perfeccionat i ha arribat a les nostres mans gràcies a la proliferació dels telèfons intel·ligents.

Llegir més